ikaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zyxel herhangi bir modemi sizi mutlu edecektirr.

HTC Explorer A310e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Malesef hiç etmiyor ha dibinde kullanıyosanız eder belki

asimavi50 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
modemimin markası tp-link td-w8915nd
Tamamdır teşekkür ederim