bi çözüme ihtiyacım var
1
●636
- 25-12-2007, 15:20:28İnterneti eşit paylaştırmak maalesef o kadar kolay bir olay değil,bunu yapabilmek için bi server oluşturmanız ve 2. bilgisayarın server üzerinden bağlantı paylaşımını yapmanız gerekiyor.Bunun için de bazı ağ yazılımları kullanmanız gerekebilir.
Ayrıca,basit bir yöntem olarak;Netlimiter gibi programlarla internet bağlantı hızınızı sınırlayabilirsiniz,iki bilgisayara da kurun,ardından download hızlarının yarısını belirleyin limit olarak.Sisteminiz download hızının yarısını asla geçmeyecektir,diğer pc de diğer yarıyı geçmeyecektir bu sayede sorunsuz paylaşılmış olur.
Ama latencyler konusunda ne kadar başarılı olur bilemem.Bi deneyin derim