arkadaşlar evde 2 pc var switch ile bağlantıyı paylaşıyoruz fakat birbirimize lag yapıyoruz bunun için bi çözüm gerekiyor yani iki bilgisayarada eşit internet paylaştırmamz gerek bunu nasıl yapabilirim?