Konu
bi çözüme ihtiyacım var
21-12-2007, 01:46:10
#1
yAyAmAz
arkadaşlar evde 2 pc var switch ile bağlantıyı paylaşıyoruz fakat birbirimize lag yapıyoruz bunun için bi çözüm gerekiyor yani iki bilgisayarada eşit internet paylaştırmamz gerek bunu nasıl yapabilirim?