• 20-06-2006, 16:23:02
    #19
    Misafir
    eXtreme adlı üyeden alıntı:
    dual lar çıktı arkadaşlar. çift çekirdekli işlemciler varken p3 falan hava gaz.
    çift çekirdekli aletler zaten pahalıydı. doların yükselmesiyle onların fiyatlarını tahmin bile etmek istemiyorum
  • 20-06-2006, 16:31:12
    #20
    ben http://www.hepsiburada.com/productde...ductid=bd60935 alacaktım 2090 ytl ye 1024 ramlisini alacaktım şimdi 2200 e ancak 512 ramlisini alabiliyorum

    asus a6vm
  • 20-06-2006, 16:57:14
    #21
    Sony hakkında düşüncesi olan varmı ?
  • 21-06-2006, 15:44:33
    #22
    Üyeliği durduruldu
    özelliklerine fiyatı pahalı sony nin..
    aynı özelliklere sahip başka marka bi laptopu daha ucuza alabilrsin..
  • 21-06-2006, 16:19:33
    #23
    performans olarak söyledim , fiyat olarak neredeyse beleşe alabiliyorum 3-4 tane