Hadi laptop alalım - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hadi laptop alalım
22
●
3.172
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Hadi laptop alalım
1
2
3
20-06-2006, 16:23:02
#19
OnurSqL
Misafir
eXtreme adlı üyeden alıntı:
dual lar çıktı arkadaşlar. çift çekirdekli işlemciler varken p3 falan hava gaz.
çift çekirdekli aletler zaten pahalıydı. doların yükselmesiyle onların fiyatlarını tahmin bile etmek istemiyorum
20-06-2006, 16:31:12
#20
akon
ben
http://www.hepsiburada.com/productde...ductid=bd60935
alacaktım 2090 ytl ye 1024 ramlisini alacaktım şimdi 2200 e ancak 512 ramlisini alabiliyorum
asus a6vm
20-06-2006, 16:57:14
#21
VEGA
Sony hakkında düşüncesi olan varmı ?
21-06-2006, 15:44:33
#22
iceFire
Üyeliği durduruldu
özelliklerine fiyatı pahalı sony nin..
aynı özelliklere sahip başka marka bi laptopu daha ucuza alabilrsin..
21-06-2006, 16:19:33
#23
VEGA
performans olarak söyledim , fiyat olarak neredeyse beleşe alabiliyorum 3-4 tane
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler