Hadi laptop alalım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hadi laptop alalım
22
●
3.172
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Hadi laptop alalım
1
2
3
19-06-2006, 10:30:31
#10
muratozcirpici
asus RuLazz
19-06-2006, 10:43:06
#11
Kerem
MSI Megabook M635
19-06-2006, 11:00:38
#12
OnurSqL
Misafir
bu aletide sevdim.
!!!CNET CAR-854 Wireless-G ADSL Router (4 Port) Modem Hediyeli!!!
bu da güzel
19-06-2006, 11:42:00
#13
MuZiKCi
Üyeliği durduruldu
evet bu alet de güzelmiş incelemeye devam ediyorum,belki bu arada dolar da düşer biraz
19-06-2006, 12:01:31
#14
OnurSqL
Misafir
dolar 1.30 civarına düşse çok güzel olacak
19-06-2006, 14:33:59
#15
captainzap
bende 1-2 ay sonra düşünüyorum linkini verdiğiniz PACKARDBELL iyiymiş
19-06-2006, 14:37:35
#16
dizayn1st
Misafir
OnurSqL adlı üyeden alıntı:
dolar 1.30 civarına düşse çok güzel olacak
la deli deli konuşma biz parayı dolar cinsinden alıyoz batarız düşerse. artsın artsın 2-3 ytl olsun
19-06-2006, 14:52:33
#17
OnurSqL
Misafir
dizayn1st adlı üyeden alıntı:
la deli deli konuşma biz parayı dolar cinsinden alıyoz batarız düşerse. artsın artsın 2-3 ytl olsun
olm ben laptop ı alana kadar dolar yükselmesin
20-06-2006, 15:54:19
#18
eXtreme
dual lar çıktı arkadaşlar. çift çekirdekli işlemciler varken p3 falan hava gaz.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler