• 03-08-2007, 19:19:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    50 mesaj kötü olumuş
  • 03-08-2007, 21:11:43
    #11
    Ruh
    Misafir
    Payidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekledigim dosya 23 kez indirilmiş ama 23 kişiden sadece bir kişi tşk etmiş? ama ben txt belgesini eklenti olarak eklenmemdeki amac herkes indirmesin die yoksa bende yapabilirdim rapid'e atmayı ama r10.net'te misafir olarak gezende cok
    aynısını başkasının yaptığını düşün ? Bak sende Şu an misafir konumundasın Eklenti indiremezsin Saçma bi düşünce Burda Paylaşım Yapılıyor Diye biliyorum Ayırdım değil Üye olan herkes Kullanıcıdır
  • 04-08-2007, 08:57:35
    #12
    çok teşekkürler güzel paylaşım
    diğer harfleri de bekleriz
  • 04-08-2007, 10:45:53
    #13
    Ruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısını başkasının yaptığını düşün ? Bak sende Şu an misafir konumundasın Eklenti indiremezsin Saçma bi düşünce Burda Paylaşım Yapılıyor Diye biliyorum Ayırdım değil Üye olan herkes Kullanıcıdır
    bir düşünceyi saçma bulmadan önce sen düşün bakalım şimdi ben bu domainleri teker teker nasıl araştırdım?yok sen sihir yaparak buldugumu düşünüyorsun galibaşimdi ben o misafir kelimesini hiç ugraşmayıp oturdugu yerden birşeyler istiyenler için dedim zaten o eklentiyi indirmek için 50 mesaj kısıtlamasını durduk yere koymadılar neyse konu nerden nereye geldi..

    mence.net adlı üyeden alıntı:
    çok teşekkürler güzel paylaşım
    diğer harfleri de bekleriz
    rica ederim
  • 05-08-2007, 15:33:12
    #14
    50 msj dio
  • 05-08-2007, 21:23:10
    #15
    banada pm lermisiniz?
  • 07-08-2007, 14:58:15
    #16
    teşekkürler
  • 07-08-2007, 19:48:37
    #17
    teşekkürler...
  • 09-08-2007, 18:18:17
    #18
    çok teşekkürler