Payidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekledigim dosya 23 kez indirilmiş ama 23 kişiden sadece bir kişi tşk etmiş? ama ben txt belgesini eklenti olarak eklenmemdeki amac herkes indirmesin die yoksa bende yapabilirdim rapid'e atmayı ama r10.net'te misafir olarak gezende cok
aynısını başkasının yaptığını düşün ? Bak sende Şu an misafir konumundasın Eklenti indiremezsin Saçma bi düşünce Burda Paylaşım Yapılıyor Diye biliyorum Ayırdım değil Üye olan herkes Kullanıcıdır