• 09-08-2007, 22:40:47
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    50 mesaja takıldık bizde
  • 15-08-2007, 16:08:02
    #20
    Üyeliği durduruldu
    çok işime yaradi dostum sağolasin
  • 15-08-2007, 16:19:48
    #21
    P.M alabilirsem sevinirim.Teşekkürler.
  • 15-08-2007, 20:00:11
    #22
    Ben de isterim

    Teşekkür ederim...
  • 18-08-2007, 18:20:42
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    arakdaslar rapid amcadan dosya ındırıken sıze 50 msj kastır demıyor