• 04-11-2008, 19:28:27
    #10
    taskafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Seni Bildiği Gibi Yapsın Allah Belanı Versin Bi Daha Burada Domain Paylaşımı Felan Yapmıyorum Alıntıymış Herkesi Kendinlemi Karıştırıyosun Zaten Sinirim Bozuk İnsanın Sinirini Kat Kat Arttırmak İçin mi Yaratıldınız Siz ????
    -Rep Mevzusundada bilip bilmeden konuşuyosunuz verin bu mesajım yüzündende -rep size paylaşım yapanda kabahat buyrun hodri meydan hadi repimi el ele -200 yapın
    bela okuma... ya sil onu yada şikaet etcem
  • 04-11-2008, 19:34:50
    #11
    buyrun şikayet edin ben ceza alıcaksam sizde ceza alıcaksınız
  • 04-11-2008, 19:43:02
    #12
    taskafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buyrun şikayet edin ben ceza alıcaksam sizde ceza alıcaksınız
    ne halt yiyosan ye... ben seni bulurum üzeyir ceylamdan
  • 04-11-2008, 19:45:49
    #13
    Forum Kuralları Madde
    22-) Kişilerle olan, kişisel sorunlardan dolayı, kullanıcının herhangi bir mesajına -rep veren kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere forumdan uzaklaştırılırlar.


    Yaptığın Ayıp Yüzünden -rep Verdim Haksız Yere -Rep Vermek Ban Sebebidir.. [Bana Hangi Sebeple -Rep Verdin Merak Ettim]

    Aranızdaki Kavgaya Karışmıyorum..
  • 04-11-2008, 19:47:57
    #14
    tahagg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum Kuralları Madde
    22-) Kişilerle olan, kişisel sorunlardan dolayı, kullanıcının herhangi bir mesajına -rep veren kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere forumdan uzaklaştırılırlar.

    Yaptığın Ayıp Yüzünden -rep Verdim Haksız Yere -Rep Vermek Ban Sebebidir.. [Bana Hangi Sebeple -Rep Verdin Merak Ettim]
    Aranızdaki Kavgaya Karışmıyorum..
    kişisel değil... yorumuna katılmıyorum.. sen demişsin ya -rep verirken bişiler.. ona yönelik...
    edit:kavgaya karışmıyorum diyede yalan söleme elimde -rep verirkenki yorumunun capsi var.
  • 04-11-2008, 19:49:39
    #15
    RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne halt yiyosan ye... ben seni bulurum üzeyir ceylamdan
    silsene ben sana belamı okudum vs. vs. diyorsun sonra mesajını editleyip böyle ayıp ayıp şeyler diyorsun buyrun bulun beni ne yapacaksınız dövecekmisiniz hahahaha sizi bekliyorum yoksa hackleyecekmisiniz çok korktuum
    Dediğimin Arkasında Duruyorum Silmiyorum ve Yine Tekrarlıyorum.. Sende Dediğinin Arkasında Durda.......
  • 04-11-2008, 19:51:41
    #16
    RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kişisel değil... yorumuna katılmıyorum.. sen demişsin ya -rep verirken bişiler.. ona yönelik...
    edit:kavgaya karışmıyorum diyede yalan söleme elimde -rep verirkenki yorumunun capsi var.
    Buyur Caps'i Yayınla Bekliyorum

    Edit; Hadi Yayınlasana Ne Bekliyorsun?? Yayınlada Verdiğin Haksız -Rep Ortaya Çıksın..
  • 04-11-2008, 19:52:17
    #17
    taskafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    silsene ben sana belamı okudum vs. vs. diyorsun sonra mesajını editleyip böyle ayıp ayıp şeyler diyorsun buyrun bulun beni ne yapacaksınız dövecekmisiniz hahahaha sizi bekliyorum yoksa hackleyecekmisiniz çok korktuum
    Dediğimin Arkasında Duruyorum Silmiyorum ve Yine Tekrarlıyorum.. Sende Dediğinin Arkasında Durda.......
    Allah'ın taşkafası.. pm. attım
  • 04-11-2008, 19:54:32
    #18
    RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın taşkafası.. pm. attım
    taş değil tas ne manaya geldiği senin anlayamayacağın kadar derin pm. ini bekliyorum insanlara hakaret edemezsin niye bu hakaret
    ben sana hakaretmi ettim