taskafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel Kaliteli Boş Domainler - 2
18
●384
- 04-11-2008, 19:43:02ne halt yiyosan ye... ben seni bulurum üzeyir ceylamdantaskafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2008, 19:45:49Forum Kuralları Madde
22-) Kişilerle olan, kişisel sorunlardan dolayı, kullanıcının herhangi bir mesajına -rep veren kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere forumdan uzaklaştırılırlar.

Yaptığın Ayıp Yüzünden -rep Verdim Haksız Yere -Rep Vermek Ban Sebebidir.. [Bana Hangi Sebeple -Rep Verdin Merak Ettim]
Aranızdaki Kavgaya Karışmıyorum.. - 04-11-2008, 19:47:57kişisel değil... yorumuna katılmıyorum.. sen demişsin ya -rep verirken bişiler.. ona yönelik...tahagg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit:kavgaya karışmıyorum diyede yalan söleme elimde -rep verirkenki yorumunun capsi var. - 04-11-2008, 19:49:39silsene ben sana belamı okudum vs. vs. diyorsun sonra mesajını editleyip böyle ayıp ayıp şeyler diyorsun buyrun bulun beni ne yapacaksınız dövecekmisiniz hahahaha sizi bekliyorum yoksa hackleyecekmisiniz çok korktuumRecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Dediğimin Arkasında Duruyorum Silmiyorum ve Yine Tekrarlıyorum.. Sende Dediğinin Arkasında Durda....... - 04-11-2008, 19:51:41Buyur Caps'i Yayınla BekliyorumRecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Edit; Hadi Yayınlasana Ne Bekliyorsun?? Yayınlada Verdiğin Haksız -Rep Ortaya Çıksın.. - 04-11-2008, 19:52:17Allah'ın taşkafası.. pm. attımtaskafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2008, 19:54:32taş değil tas ne manaya geldiği senin anlayamayacağın kadar derinRecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm. ini bekliyorum insanlara hakaret edemezsin niye bu hakaret 
ben sana hakaretmi ettim


pm. ini bekliyorum insanlara hakaret edemezsin niye bu hakaret 