tahagg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum Kuralları Madde
22-) Kişilerle olan, kişisel sorunlardan dolayı, kullanıcının herhangi bir mesajına -rep veren kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere forumdan uzaklaştırılırlar.

Yaptığın Ayıp Yüzünden -rep Verdim Haksız Yere -Rep Vermek Ban Sebebidir.. [Bana Hangi Sebeple -Rep Verdin Merak Ettim]
Aranızdaki Kavgaya Karışmıyorum..
kişisel değil... yorumuna katılmıyorum.. sen demişsin ya -rep verirken bişiler.. ona yönelik...
edit:kavgaya karışmıyorum diyede yalan söleme elimde -rep verirkenki yorumunun capsi var.