kişisel değil... yorumuna katılmıyorum.. sen demişsin ya -rep verirken bişiler.. ona yönelik...
edit:kavgaya karışmıyorum diyede yalan söleme elimde -rep verirkenki yorumunun capsi var.
Buyur Caps'i Yayınla Bekliyorum
Edit; Hadi Yayınlasana Ne Bekliyorsun?? Yayınlada Verdiğin Haksız -Rep Ortaya Çıksın..