• 19-04-2008, 22:10:35
    #19
    Alıntı
    arjantin.biz
    güzelmiş, Ankara Arjantin Caddesi
  • 21-04-2008, 15:41:07
    #20
    5 harf anlamlı .com ve .net'ler

    sefiz.com
    etsiz.com

    utanc.net
    yalaz.net
    nifak.net
    gozet.net
    puset.net
    tekci.net
    odunc.net
    tikac.net
    ciliz.net
    yenik.net
    aleme.net
    itham.net
    turkc.net
    mesul.net
    tonaj.net
    hitli.net
    yahut.net
    katir.net
    emici.net
    fiili.net
    sonun.net
    sihhi.net
    yayik.net
    birli.net
    ruhen.net
    durtu.net
    nijer.net (Afrika'da ülke)
    hacli.net (Haçlı seferlerine karşı bir site yapılabilir )
    sisme.net
  • 22-04-2008, 14:56:59
    #21
    dizisepeti.com/net/org
    muzikdinlesene.com/net/org'da boştaymış..
    kosul.net
    tasir.net--- ev.tasir-esya.tasir vs. vs.
    dunur.net
    hosca.net
    teyit.net
  • 22-04-2008, 17:35:13
    #22
    Güzel paylaşım olmuş axikedi
  • 22-04-2008, 17:42:50
    #23
    Elimizden geldiğince bişeyler yapıyoruz işte...

    candost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel paylaşım olmuş axikedi
  • 22-04-2008, 23:00:52
    #24
    canimsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler bir fenerbahçeli olarak 6gs.com u tescil ettim.

    +rep
    buradaki post ile ilgili birisi -rep kullanmış, kulakları çınlıyordur herhalde

    Not: işiniz gücünüz yok mu kardeşim, gidin misket oynayın..!
  • 22-04-2008, 23:16:25
    #25
    canimsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buradaki post ile ilgili birisi -rep kullanmış, kulakları çınlıyordur herhalde
    Not: işiniz gücünüz yok mu kardeşim, gidin misket oynayın..!

    Hocam ben anlamam +/- rep'ten.. Verilirse alıyorum. Daha kimseye +/- rep vermişliğim yok.

    Herhalde reglediğin domainle ilgili birinin gücüne gitmiş olsa gerek..Takma böyle şeyleri.. Rep dediğin nedir ki Al benimkiler senin olsun....
  • 22-04-2008, 23:23:02
    #26
    yok yahu ben rep inde değilim de böyle çocukca işler yapmaları sadece tuhaf
  • 22-04-2008, 23:29:19
    #27
    Üyeliği durduruldu
    hocam verdim +rep

    ben de gsliyim, o - rep veren sahis icin madem cok degerliydi bu domain kendi alsaydi. bu arada repi vereni gorebilirsin kim oldugunu.

    axikedi, com uzantili 3 karakter denk gelirse ariyorum haril haril, anca org cikiyor onlar da numara rakam karisik, kendime ozel bi blog acma dusuncesindeyim, bu yuzden guzel bisey lazim sana zahmet denk gelirse haberim olsun