canimsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradaki post ile ilgili birisi -rep kullanmış, kulakları çınlıyordur herhalde
Not: işiniz gücünüz yok mu kardeşim, gidin misket oynayın..!

Hocam ben anlamam +/- rep'ten.. Verilirse alıyorum. Daha kimseye +/- rep vermişliğim yok.

Herhalde reglediğin domainle ilgili birinin gücüne gitmiş olsa gerek..Takma böyle şeyleri.. Rep dediğin nedir ki Al benimkiler senin olsun....