buradaki post ile ilgili birisi -rep kullanmış, kulakları çınlıyordur herhalde

Not: işiniz gücünüz yok mu kardeşim, gidin misket oynayın..!
Hocam ben anlamam +/- rep'ten.. Verilirse alıyorum. Daha kimseye +/- rep vermişliğim yok.
Herhalde reglediğin domainle ilgili birinin gücüne gitmiş olsa gerek..Takma böyle şeyleri.. Rep dediğin nedir ki

Al benimkiler senin olsun....