canimsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler bir fenerbahçeli olarak 6gs.com u tescil ettim.

+rep
buradaki post ile ilgili birisi -rep kullanmış, kulakları çınlıyordur herhalde

Not: işiniz gücünüz yok mu kardeşim, gidin misket oynayın..!