Konu
Boşta domainler..Tek başlık Devamı gelecek..
22-04-2008, 23:00:52
#24
canimsin
canimsin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teşekkürler bir fenerbahçeli olarak
6gs.com
u tescil ettim.
+rep
buradaki post ile ilgili birisi -rep kullanmış, kulakları çınlıyordur herhalde
Not: işiniz gücünüz yok mu kardeşim, gidin misket oynayın..!