• 31-01-2008, 18:15:09
    #10
    Misafir
    bir de rep istiyor arkadaş
  • 31-01-2008, 19:02:56
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abi bir iki kişi boşta domainler olunca güzel yada param olsa alırdım gibi şeyler yazıo bunu gören misafir kişilerde hemen domaini alıyorlar sırf almak için alıyorlar halbuki bi projesi yok sonra domain elde kalıyo satmaya çalışıyorlar alıcı yok tabi yokmu teklif diyo cevap yok tabi buda ona tecrübe oluyor burdan domain alacaklara sesleniyorum bir projeniz yoksa kolay kolay domain almayın derim.
  • 01-02-2008, 10:29:02
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben alıyorum demesem belki de almayacaklardı.
  • 01-02-2008, 13:58:45
    #13
    Misafir
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir de rep istiyor arkadaş
    Verdiğin - rep tarafıma ulaştı aferim sana birinin açtığı konuya gir alakasız yorum yap bide - rep ver çok kaliteli bir insanmışsın
  • 01-02-2008, 14:10:22
    #14
    ahmeteroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğin - rep tarafıma ulaştı aferim sana birinin açtığı konuya gir alakasız yorum yap bide - rep ver çok kaliteli bir insanmışsın
    her rep'in + olacak diye kaidesi olduğunu sanmıyorum, beğenmemişse - verir. bundan doğal ne var ki.

    Domain ilginçmiş, ama ben olsam almazdım bunu
  • 01-02-2008, 14:15:02
    #15
    Misafir
    uysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her rep'in + olacak diye kaidesi olduğunu sanmıyorum, beğenmemişse - verir. bundan doğal ne var ki.
    Domain ilginçmiş, ama ben olsam almazdım bunu
    Ortada şahısları ilgilendiren direk bir durum yok ben bir boş domain önermişim beğenirsen alırsın beğenmezsen güler geçersin gelipte burada cıvık cıvık mesajlar yazmanın - rep verip dalga geçmenin bi alemi yok ama tüm bunlar beyin yaşıyla ilgili tabi adamın beyin yaşı 3 se, ne anlatırsan anlat, böyle tipleri forumdan servis minübüsüne bindirip lunaparka götürmek lazım.
  • 01-02-2008, 17:12:02
    #16
    Misafir
    o serviste ön koltuğa otur sen biz de yerimizi alırız.



    rep isteyişine -rep verdim, kolay gelsin.