ahmeteroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğin - rep tarafıma ulaştı aferim sana birinin açtığı konuya gir alakasız yorum yap bide - rep ver çok kaliteli bir insanmışsın
her rep'in + olacak diye kaidesi olduğunu sanmıyorum, beğenmemişse - verir. bundan doğal ne var ki.

Domain ilginçmiş, ama ben olsam almazdım bunu