her rep'in + olacak diye kaidesi olduğunu sanmıyorum, beğenmemişse - verir. bundan doğal ne var ki.
Domain ilginçmiş, ama ben olsam almazdım bunu
Ortada şahısları ilgilendiren direk bir durum yok ben bir boş domain önermişim beğenirsen alırsın beğenmezsen güler geçersin gelipte burada cıvık cıvık mesajlar yazmanın - rep verip dalga geçmenin bi alemi yok ama tüm bunlar beyin yaşıyla ilgili tabi adamın beyin yaşı 3 se, ne anlatırsan anlat, böyle tipleri forumdan servis minübüsüne bindirip lunaparka götürmek lazım.