• 02-07-2014, 13:20:12
    #1
    Sayın arkadaşlarım
    konu güncellenecektir .

    İyi çalışmalar, başarılar
  • 02-07-2014, 13:22:48
    #2
    Hocam piyasa tabiki açık pazar ve serbest piyasa.
    Lakin, neye göre 15binTL onu tam çözemedim.
  • 02-07-2014, 13:30:48
    #3
    Pazarlık payına gerek yok, pazarlık yapıcak alıcı yok.

    Alıcı bulamazsın, Jenerik keyword hoş ilgi çekici 1 tane domain yok.

    Neyine 15'bin yazdınız.
    • CacTuS
    CacTuS bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-07-2014, 13:55:28
    #4
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam piyasa tabiki açık pazar ve serbest piyasa.
    Lakin, neye göre 15binTL onu tam çözemedim.
    Arkadaşım , konu ; Sizden çözülmesi beklenen bir bulmaca değil .
    boşu boşuna da çözmeye çalışmayın .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:55:28 -->-> Daha önceki mesaj 13:50:48 --

    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazarlık payına gerek yok, pazarlık yapıcak alıcıda yok.

    Alıcı bulamazsın, Jenerik keyword hoş ilgi çekici 1 tane domain yok.

    Neyine 15'bin yazdınız.
    Arkadaşım 7 milyar küsur insan var . herkes senin gibi düşünmek zorunda değil .
    Konuyla ilgilenmiyorsan mesaj yazma . Düşüncen çok değerliyse de burada paylaşma .