HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam piyasa tabiki açık pazar ve serbest piyasa.
Lakin, neye göre 15binTL onu tam çözemedim.
Arkadaşım , konu ; Sizden çözülmesi beklenen bir bulmaca değil .
boşu boşuna da çözmeye çalışmayın .

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:55:28 -->-> Daha önceki mesaj 13:50:48 --

Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazarlık payına gerek yok, pazarlık yapıcak alıcıda yok.

Alıcı bulamazsın, Jenerik keyword hoş ilgi çekici 1 tane domain yok.

Neyine 15'bin yazdınız.
Arkadaşım 7 milyar küsur insan var . herkes senin gibi düşünmek zorunda değil .
Konuyla ilgilenmiyorsan mesaj yazma . Düşüncen çok değerliyse de burada paylaşma .