Arkadaslar ,bu konuda tecrübesi olan birisi varsa fikir verirse sevinirim.
Elimde 23.ocakta süresi dolacak bir .com domain var ben bunu türkiyeden bir registar a tasimak istiyorum..Bitmesine 45 gün kala filan sorun olabilir diye hatirliyorum ama..Zaten süresininde 1 yil uzatilmasini istiyorum, su an itibariyle tasima islemini baslatsam mümkün olmaz mi?
2 haftaya süresi bitecek domaini,transfer edebilirmiyim?
5
●813
- 08-01-2013, 03:49:52Tesekkürler ilgilendiginiz icin.Evet statüsü ok.suan sorun yok.daha 14-15 gün var suanki registar da süresinin dolmasina..benim merak ettigim , tasima islemini sona cok yakin yapmayin demislerdi.bunun ne gibi bir sakincasi olabilir..domaini tasimayacakmi.?
Iste buldum IHS ye tasiyacagim orda söyle bir ibare var anlam veremiyorum :
Alıntı