• 08-01-2013, 03:15:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaslar ,bu konuda tecrübesi olan birisi varsa fikir verirse sevinirim.

    Elimde 23.ocakta süresi dolacak bir .com domain var ben bunu türkiyeden bir registar a tasimak istiyorum..Bitmesine 45 gün kala filan sorun olabilir diye hatirliyorum ama..Zaten süresininde 1 yil uzatilmasini istiyorum, su an itibariyle tasima islemini baslatsam mümkün olmaz mi?
  • 08-01-2013, 03:42:14
    #2
    domaine whois cektiginizde statusu ok olmasi lazim
  • 08-01-2013, 03:49:52
    #3
    Tesekkürler ilgilendiginiz icin.Evet statüsü ok.suan sorun yok.daha 14-15 gün var suanki registar da süresinin dolmasina..benim merak ettigim , tasima islemini sona cok yakin yapmayin demislerdi.bunun ne gibi bir sakincasi olabilir..domaini tasimayacakmi.?

    Iste buldum IHS ye tasiyacagim orda söyle bir ibare var anlam veremiyorum :

    Alıntı
    ASLA bir alan adının bitiş süresine 60 gün kala ve yenilendikten sonraki 60 gün içinde transfer işlemi başlatmayınız. Bu sayede benzer sorunlar yaşamazsınız.
  • 08-01-2013, 03:54:03
    #4
    2 gün kalsa bile transfer edebilirsiniz.

    Domain godaddy'de ise günü geçtikten sonrada transfer edebilirsiniz.
  • 08-01-2013, 09:58:40
    #5
    ihs ye transferi başlatın. 5-6 gün domain onayda bekleyecek. Firma onaylamazsa otomatik olarak 7. gün hesabınıza geçer.
  • 08-01-2013, 15:04:35
    #6
    Tamam Arkadaslar cok sagolun, bende bugün baslatacagim.Sadece IHs deki yukarida alinti yaptigim yazi kafami karistirmisti.60 gün bencede biraz mantiksiz geldi.Saygilar.