Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaslar ,bu konuda tecrübesi olan birisi varsa fikir verirse sevinirim.
Elimde 23.ocakta süresi dolacak bir .com domain var ben bunu türkiyeden bir registar a tasimak istiyorum..Bitmesine 45 gün kala filan sorun olabilir diye hatirliyorum ama..Zaten süresininde 1 yil uzatilmasini istiyorum, su an itibariyle tasima islemini baslatsam mümkün olmaz mi?