Tesekkürler ilgilendiginiz icin.Evet statüsü ok.suan sorun yok.daha 14-15 gün var suanki registar da süresinin dolmasina..benim merak ettigim , tasima islemini sona cok yakin yapmayin demislerdi.bunun ne gibi bir sakincasi olabilir..domaini tasimayacakmi.?

Iste buldum IHS ye tasiyacagim orda söyle bir ibare var anlam veremiyorum :

Alıntı
ASLA bir alan adının bitiş süresine 60 gün kala ve yenilendikten sonraki 60 gün içinde transfer işlemi başlatmayınız. Bu sayede benzer sorunlar yaşamazsınız.