• 07-12-2012, 11:08:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Edit.
  • 07-12-2012, 16:11:17
    #2
    ilk 3 domain icin 3
  • 07-12-2012, 18:54:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk 3 domain icin 3
    Domain : cafegeyik.net
    Domain : adacefe.com
    Domain : siyahpeynirx.net

    3 TL den devam ediyor.
  • 08-12-2012, 13:51:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Açık artırma devam ediyor.
  • 09-12-2012, 23:41:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk 3 domain icin 3
    Hocam domainler sizde kaldı. Diğer domainler icin açık artırma devam ediyor.
  • 10-12-2012, 11:13:32
    #6
    Graphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain : cafegeyik.net
    Domain : adacefe.com
    Domain : siyahpeynirx.net

    3 TL den devam ediyor.
    1 den actın ihaleyi ! 3 domain icin 3 dedim 24 saat icinde domainleri verdim isimtescil hesabına yolladıgında ödeme alacaksın aksi durumda 50 tane domainde yollasan -trade verir gecerim.
  • 10-12-2012, 11:50:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 den actın ihaleyi ! 3 domain icin 3 dedim 24 saat icinde domainleri verdim isimtescil hesabına yolladıgında ödeme alacaksın aksi durumda 50 tane domainde yollasan -trade verir gecerim.

    Domainleri alıp turşusunu kuracak değilim.

    Ödemeyi yaptığın zaman hesabına yollayacağım domainleri zaten.
    Pm olarakta attım bunu sana.
    3 Domain için 3 TL = 9TL ediyor.
  • 10-12-2012, 15:18:30
    #8
    Graphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domainleri alıp turşusunu kuracak değilim.

    Ödemeyi yaptığın zaman hesabına yollayacağım domainleri zaten.
    Pm olarakta attım bunu sana.
    3 Domain için 3 TL = 9TL ediyor.
    ticaret adabını ögren öncellikle ben sana ilk 3 domain icin 3 dedim turşusunu kur almıyorum. Report ve şikayet konusu acmayı unutma.
  • 10-12-2012, 16:06:25
    #9
    Üyeliği durduruldu
    toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticaret adabını ögren öncellikle ben sana ilk 3 domain icin 3 dedim turşusunu kur almıyorum. Report ve şikayet konusu acmayı unutma.
    Ticaret adabıyla alakası yok ben sana pm atmısım hocam domain size kaldı diye , sizde domainler bugün vermezsen -trader gececeğim diyorsun. Ödemeni yaparsın domainleri alırsın aksi taktirde - trader gecicem.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:06:25 -->-> Daha önceki mesaj 16:02:18 --

    1 den actın ihaleyi ! 3 domain icin 3 dedim 24 saat icinde domainleri verdim isimtescil hesabına yolladıgında ödeme alacaksın aksi durumda 50 tane domainde yollasan -trade verir gecerim.

    1-) 1 den açtım 3 te sana kaldı 3 domainden 9 tl eder.
    2-) Ticaret adabını kimseden öğrenecek değilim , 24 saat değil 36 saat demisim bi bak istersen.
    3-) Açık artırmada önce ücret alınır , sonra işlem yapılır.
    4-) İsimtescil değil name.com