toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticaret adabını ögren öncellikle ben sana ilk 3 domain icin 3 dedim turşusunu kur almıyorum. Report ve şikayet konusu acmayı unutma.
Ticaret adabıyla alakası yok ben sana pm atmısım hocam domain size kaldı diye , sizde domainler bugün vermezsen -trader gececeğim diyorsun. Ödemeni yaparsın domainleri alırsın aksi taktirde - trader gecicem.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:06:25 -->-> Daha önceki mesaj 16:02:18 --

1 den actın ihaleyi ! 3 domain icin 3 dedim 24 saat icinde domainleri verdim isimtescil hesabına yolladıgında ödeme alacaksın aksi durumda 50 tane domainde yollasan -trade verir gecerim.

1-) 1 den açtım 3 te sana kaldı 3 domainden 9 tl eder.
2-) Ticaret adabını kimseden öğrenecek değilim , 24 saat değil 36 saat demisim bi bak istersen.
3-) Açık artırmada önce ücret alınır , sonra işlem yapılır.
4-) İsimtescil değil name.com