• 10-12-2012, 16:13:51
    #10
    okuman yok sanırım? 3 domain icin 3 yazdım -trader gec gecebiliyorsan konuyu report ettim.
  • 10-12-2012, 16:19:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okuman yok sanırım? 3 domain icin 3 yazdım -trader gec gecebiliyorsan konuyu report ettim.
    Ben ne diyorum hocam? Anlamanızda sıkıntı var galiba hem 36 saat demişim.

    3 Domain için 3 tl demişsiniz. Her domain icin 3 TL demek oluyor zaten domainleri tek tek satıyorum. Hepsini 3 tl ye verecek değilim. - Trader geçiyorum report ettim.
  • 10-12-2012, 19:12:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    İlk 3 domain için 3 Lira = 3 domaine toplam 3 Lira.
    İlk 3 domain için 3'er Lira = 3 domaine toplam 9 Lira.

    Domainleri kullanıcıya aktarın lütfen. Yanlış anlayan taraf konu sahibi.
  • 10-12-2012, 19:26:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Anıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk 3 domain için 3 Lira = 3 domaine toplam 3 Lira.
    İlk 3 domain için 3'er Lira = 3 domaine toplam 9 Lira.

    Domainleri kullanıcıya aktarın lütfen. Yanlış anlayan taraf konu sahibi.
    Evet

    Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
  • 10-12-2012, 19:54:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Anıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk 3 domain için 3 Lira = 3 domaine toplam 3 Lira.
    İlk 3 domain için 3'er Lira = 3 domaine toplam 9 Lira.

    Domainleri kullanıcıya aktarın lütfen. Yanlış anlayan taraf konu sahibi.
    Nasıl hocam ben o kadar domaini 1 TL ye mi veriyim. Bu mantık işimi biraz düşünün lütfen. Her biri için tek tek açık artırma açmak yerine böyle yaptım.
  • 10-12-2012, 20:26:04
    #15
    1 den actın arkadaşım ihaleyi 3ü icin 3 verdim. Ama artık gerek kalmadı.