toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okuman yok sanırım? 3 domain icin 3 yazdım -trader gec gecebiliyorsan konuyu report ettim.
Ben ne diyorum hocam? Anlamanızda sıkıntı var galiba hem 36 saat demişim.

3 Domain için 3 tl demişsiniz. Her domain icin 3 TL demek oluyor zaten domainleri tek tek satıyorum. Hepsini 3 tl ye verecek değilim. - Trader geçiyorum report ettim.