• 26-11-2012, 15:45:41
    #55
    yulet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kod aktif oldu ve kullanımı bitti bile. Türkiye saatiyle sabah 7'de başladı.

    Düzenleme: pardon, transfermiş. Kayıt kodu sandım.

    Sent from my SGH-I747M
    eh be arkadasım madem tam emin değilsin neden yanıltıyorsun bizi, bende seni dinledim bıraktım baktım 3.10 da kod var diyor..

    sonrada o gazla domainleri karıstırdım. transfer kilidi olan domaini transfer etmeye kalkıstım. parayı cekti tabi simdi ne olacak durum ne yapacagım onuda bilmiyorum bilen varmıdır?
  • 26-11-2012, 15:50:43
    #56
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detay verebilirmisin diğer kampanyalardan faydalananlar kullanabilecek mi ? limit varmı ?
    Öncesinde 2 yeni kayıt yapmadıysanız yararlanabilirsiniz.

    Black Friday ve Cyber Monday kampanyaları için her hesap toplamda 2 yeni kayıt ve 10 transfer ile sınırlı.
  • 26-11-2012, 15:56:03
    #58
    exUBert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncesinde 2 yeni kayıt yapmadıysanız yararlanabilirsiniz.

    Black Friday ve Cyber Monday kampanyaları için her hesap toplamda 2 yeni kayıt ve 10 transfer ile sınırlı.
    Hocam 17.00'da 2 dolara 2 yeni domain regleyebiliyoruz dimi , + renew ücretleri ne olacak? teşekkürler.
  • 26-11-2012, 16:15:00
    #59
    30 60 saniye arasi bittiyor. vahşi gibi saldırıp sömürüyorlar sinir bozucu.
  • 26-11-2012, 16:17:17
    #60
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eh be arkadasım madem tam emin değilsin neden yanıltıyorsun bizi, bende seni dinledim bıraktım baktım 3.10 da kod var diyor..

    sonrada o gazla domainleri karıstırdım. transfer kilidi olan domaini transfer etmeye kalkıstım. parayı cekti tabi simdi ne olacak durum ne yapacagım onuda bilmiyorum bilen varmıdır?
    Benden de parayı çekti kod bitti dedi. Canlıdan konuştum bakiye olarak eklediler.
  • 26-11-2012, 16:24:53
    #61
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eh be arkadasım madem tam emin değilsin neden yanıltıyorsun bizi, bende seni dinledim bıraktım baktım 3.10 da kod var diyor..
    1 dakika sürmedi o mesajı düzeltmem

    Sent from my SGH-I747M
  • 26-11-2012, 17:02:50
    #62
    Tekrar aktif olacak mı bilgisi olan var mı?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:02:50 -->-> Daha önceki mesaj 17:01:38 --

    derken aktif oldu domaintime kodu ile
  • 26-11-2012, 17:05:26
    #63
    1 tane kaydettim sonunda