O kod aktif oldu ve kullanımı bitti bile. Türkiye saatiyle sabah 7'de başladı.
Düzenleme: pardon, transfermiş. Kayıt kodu sandım.
Sent from my SGH-I747M
eh be arkadasım madem tam emin değilsin neden yanıltıyorsun bizi, bende seni dinledim bıraktım baktım 3.10 da kod var diyor..
sonrada o gazla domainleri karıstırdım. transfer kilidi olan domaini transfer etmeye kalkıstım. parayı cekti tabi simdi ne olacak durum ne yapacagım onuda bilmiyorum bilen varmıdır?