DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eh be arkadasım madem tam emin değilsin neden yanıltıyorsun bizi, bende seni dinledim bıraktım baktım 3.10 da kod var diyor..

sonrada o gazla domainleri karıstırdım. transfer kilidi olan domaini transfer etmeye kalkıstım. parayı cekti tabi simdi ne olacak durum ne yapacagım onuda bilmiyorum bilen varmıdır?
Benden de parayı çekti kod bitti dedi. Canlıdan konuştum bakiye olarak eklediler.