• 16-04-2010, 10:03:21
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    boşda olan bir domain aldım www.rentacarkiralama.com diye, malum yaz sezonu gelince çoğu kişi araç kiralamaya başvuruyor ve bende aldım birde sade bir tasarım yaptım. Bu siteyi ne şekilde değerlendirebilirim yorumlarınızı bekliyorum.
  • 16-04-2010, 10:07:49
    #2
    güzel olmuş eline sağlık...
  • 16-04-2010, 10:33:46
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Domain güzel kardeşim herhangi bir Araç kiralama firmasina satabilirsin veya araç kiralama sirketlerini sitende yayinlayip google'dan hit alabilirsin.
    kopicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş eline sağlık...
    Adam soru sormus kardeşim sen güzel olmuş diyosun ..
  • 16-04-2010, 10:47:09
    #4
    kopicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş eline sağlık...
    Tasarımı beğendiğin için teşekkürler

    public_html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain güzel kardeşim herhangi bir Araç kiralama firmasina satabilirsin veya araç kiralama sirketlerini sitende yayinlayip google'dan hit alabilirsin.
    Teşekkürler iki önerin de değerledirilecek şekilde....
  • 16-04-2010, 10:48:04
    #5
    Biraz büyüse daha güzel olacak,yapmacık gibi duruyor.
  • 16-04-2010, 10:49:12
    #6
    public_html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain güzel kardeşim herhangi bir Araç kiralama firmasina satabilirsin veya araç kiralama sirketlerini sitende yayinlayip google'dan hit alabilirsin.

    Adam soru sormus kardeşim sen güzel olmuş diyosun ..
    domain adresine tikladım. bu 1.
    siteye girdim. bu 2.
    site tasarım nasıl olmuş baktım. bu 3.
    beğenincede güzel olmuş eline sağlık dedim. bu da 4.

    oldumu
  • 16-04-2010, 10:59:19
    #7
    kopicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain adresine tikladım. bu 1.
    siteye girdim. bu 2.
    site tasarım nasıl olmuş baktım. bu 3.
    beğenincede güzel olmuş eline sağlık dedim. bu da 4.

    oldumu
    Konuyuda okusaydin süper olurdu.
    Burdan post atma yazacaksan PM at !
  • 16-04-2010, 11:13:27
    #8
    Değerlendirmeler için teşekkürler arkadaşlar... Yorumlara Saygı duyuyorum...
  • 16-04-2010, 11:24:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım güzel renkler şaheser olmuş sen bu işi biliyosun kardeş