Merhaba arkadaşlar,
boşda olan bir domain aldım
www.rentacarkiralama.com diye, malum yaz sezonu gelince çoğu kişi araç kiralamaya başvuruyor ve bende aldım birde sade bir tasarım yaptım. Bu siteyi ne şekilde değerlendirebilirim yorumlarınızı bekliyorum.