kopicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain adresine tikladım. bu 1.
siteye girdim. bu 2.
site tasarım nasıl olmuş baktım. bu 3.
beğenincede güzel olmuş eline sağlık dedim. bu da 4.

oldumu
Konuyuda okusaydin süper olurdu.
Burdan post atma yazacaksan PM at !