evet arkadaşlar başlıktanda anlaşıldığı gibi elimde çok güzel bir divx domaını var
ve r10 da bır arkadaşa vermek istiyorum
ve siz neden kullanmıyorsunuz dersenız ben ilgilenemıyorum
o yuzden ıkı aydır boşta domaın
ve hemen hemen 10 ayı var
ve vereceğim arkadaş sadece benı ıkna etsın yeterlı
DOMAIN İSMİ: kraldivx.com
Beleş Domaın Veriyorum
22
●1.471
- 28-03-2010, 10:48:06MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benı ikna edersen tabıkı verebılırım - 28-03-2010, 10:52:05FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domaın isminı yazdım Fatih hocam - 28-03-2010, 10:54:01Hmm tam aradığım domainmişFatih40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünde divx uploadlarına başlamıştım. Ben alabilirim
- 28-03-2010, 10:56:29Fatih hocam msn pm le de bakalımFatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle