• 28-03-2010, 10:44:50
    #1
    evet arkadaşlar başlıktanda anlaşıldığı gibi elimde çok güzel bir divx domaını var
    ve r10 da bır arkadaşa vermek istiyorum
    ve siz neden kullanmıyorsunuz dersenız ben ilgilenemıyorum
    o yuzden ıkı aydır boşta domaın
    ve hemen hemen 10 ayı var
    ve vereceğim arkadaş sadece benı ıkna etsın yeterlı


    DOMAIN İSMİ: kraldivx.com
  • 28-03-2010, 10:45:16
    #2
    alan arkadaşa hayırlı olsun
  • 28-03-2010, 10:47:25
    #3
    Ben alabilirmiyim
  • 28-03-2010, 10:48:06
    #4
    MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben alabilirmiyim

    benı ikna edersen tabıkı verebılırım
  • 28-03-2010, 10:48:42
    #5
    Pm gönderdim.
  • 28-03-2010, 10:49:11
    #6
    Domain ismini bilmeden sizi ikna etmek zor
  • 28-03-2010, 10:52:05
    #7
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain ismini bilmeden sizi ikna etmek zor

    domaın isminı yazdım Fatih hocam
  • 28-03-2010, 10:54:01
    #8
    Fatih40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domaın isminı yazdım Fatih hocam
    Hmm tam aradığım domainmiş Dünde divx uploadlarına başlamıştım. Ben alabilirim
  • 28-03-2010, 10:56:29
    #9
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmm tam aradığım domainmiş Dünde divx uploadlarına başlamıştım. Ben alabilirim
    Fatih hocam msn pm le de bakalım