evet arkadaşlar başlıktanda anlaşıldığı gibi elimde çok güzel bir divx domaını var
ve r10 da bır arkadaşa vermek istiyorum
ve siz neden kullanmıyorsunuz dersenız ben ilgilenemıyorum
o yuzden ıkı aydır boşta domaın
ve hemen hemen 10 ayı var
ve vereceğim arkadaş sadece benı ıkna etsın yeterlı


DOMAIN İSMİ: kraldivx.com