vallaha arkadaşlar millete ilik de yaramıyor
ben kullanmadıım domaını bir arkadaşa verıyorum
o faydalansın dıye ama bazı arkadaşlar ise
şu cevabı yazıyor eğlence arıyorsun ikna et ne oluyo millet kıvırsınmı ? bir daha boyle bir şey yapmayacağım
Şahsen domain'i ben alsam site title'ında senin nickini ve footer'ında ise diğer sitelerinin linklerini koyardım.Teşekkür maiyetinde...Uzun zamandır film tanıtım sitesi açmayı düşünüyordum.Ve böyle bir kral domainede ihtiyacım var
Şahsen domain'i ben alsam site title'ında senin nickini ve footer'ında ise diğer sitelerinin linklerini koyardım.Teşekkür maiyetinde...Uzun zamandır film tanıtım sitesi açmayı düşünüyordum.Ve böyle bir kral domainede ihtiyacım var