• 28-03-2010, 11:07:25
    #10
    hocam bana verecektin herhalde pm göndermiştim.
  • 28-03-2010, 11:08:02
    #11
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bana verecektin herhalde pm göndermiştim.

    hocam sizin projenize ikna olmadım kusra bakmayın
    hiç beni ciddiye almadınız
  • 28-03-2010, 11:10:14
    #12
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain ismini bilmeden sizi ikna etmek zor
    hocam gayet benı ıkna etti
    hayırlı uğurlu olsun
    domaını hocama verdım arkadaşlar
  • 28-03-2010, 11:16:22
    #13
    Domain bende teşekkür ediyorum
  • 28-03-2010, 11:36:09
    #14
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain bende teşekkür ediyorum

    hayırlı uğurlu olsun Fatih hocam
  • 28-03-2010, 12:45:07
    #15
    vallaha arkadaşlar millete ilik de yaramıyor
    ben kullanmadıım domaını bir arkadaşa verıyorum
    o faydalansın dıye ama bazı arkadaşlar ise
    şu cevabı yazıyor
    eğlence arıyorsun ikna et ne oluyo millet kıvırsınmı ?
    bir daha boyle bir şey yapmayacağım
  • 28-03-2010, 12:48:55
    #16
    Merhabalar;

    İkna etsin derken tam açılım yaparmısınız ?
  • 28-03-2010, 13:06:42
    #17
    Şahsen domain'i ben alsam site title'ında senin nickini ve footer'ında ise diğer sitelerinin linklerini koyardım.Teşekkür maiyetinde...Uzun zamandır film tanıtım sitesi açmayı düşünüyordum.Ve böyle bir kral domainede ihtiyacım var
  • 28-03-2010, 20:45:37
    #18
    _KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen domain'i ben alsam site title'ında senin nickini ve footer'ında ise diğer sitelerinin linklerini koyardım.Teşekkür maiyetinde...Uzun zamandır film tanıtım sitesi açmayı düşünüyordum.Ve böyle bir kral domainede ihtiyacım var
    msn pm le de sana da bir ilik yapalım kardeş