vallaha arkadaşlar millete ilik de yaramıyor
ben kullanmadıım domaını bir arkadaşa verıyorum
o faydalansın dıye ama bazı arkadaşlar ise
şu cevabı yazıyor
eğlence arıyorsun ikna et ne oluyo millet kıvırsınmı ?
bir daha boyle bir şey yapmayacağım