• 17-01-2010, 15:22:49
    #1
    Tum domainlerimi ekledigim ve satin alabileceginiz sitem acildi...

    Sektorde buyumek gibi bir hedefim yok Markalasmak gibi bir niyetim de yok

    Elimdeki domainleri duzenli ve toplu bir sekilde satisa sunmak, elindeki domainleri satmak isteyen arkadaslarin domainlerini ekleyebilmeleri ve satabilmeleri icin actim...

    Umarim hayirli olur:

    SATILIK DOMAINLER
  • 17-01-2010, 15:40:06
    #2
    Bol Kazançlar Dilerim
  • 17-01-2010, 16:25:56
    #3
    hayırlı olsun
  • 17-01-2010, 16:27:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun hocam ama bu scriptin temasında değişim yapabilirsiniz hep aynı temada çünkü
  • 17-01-2010, 16:29:35
    #5
    Zwolle hayırlı olsun hocam, domain sahalarında gördüğümüz bir ismin böyle birşeyler yapması sevindirdi beni

    Destek verebileceğimiz bir konu olursa elimizden geldiği kadarıyla yardımcı olabiliriz her zaman

    Hayırlı uğurlu olsun,

    Saygılar.
  • 17-01-2010, 16:34:58
    #6
    Bol kazançlar , bende ekleyeyim bir kaçtane domainimi..
  • 17-01-2010, 16:43:52
    #7
    More adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol kazançlar , bende ekleyeyim bir kaçtane domainimi..
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zwolle hayırlı olsun hocam, domain sahalarında gördüğümüz bir ismin böyle birşeyler yapması sevindirdi beni

    Destek verebileceğimiz bir konu olursa elimizden geldiği kadarıyla yardımcı olabiliriz her zaman

    Hayırlı uğurlu olsun,

    Saygılar.
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam ama bu scriptin temasında değişim yapabilirsiniz hep aynı temada çünkü
    TAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun
    Bymstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol Kazançlar Dilerim
    hepinize tesekkurler, tasarim konusundan anlamadigim icin birsey yapamadim tema konusunda... scripti yapan arkadastan da rica ettim ama yeni temalar olmayacak sanirim. bir de domain ekleme olayinin gelistirilmesi lazim scriptte, kendisine iletecegim...
  • 17-01-2010, 18:09:45
    #8
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Scriptin adı nedir ? Sanırım r10 da satılıyordu. Bende almayı düşünüyorum bu scriptten.

    Bol Kazançlar.
  • 17-01-2010, 18:18:37
    #9
    UhdeTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scriptin adı nedir ? Sanırım r10 da satılıyordu. Bende almayı düşünüyorum bu scriptten.

    Bol Kazançlar.
    icebreaker adli arkadastan aldim, itrade puanimdan ulasabilirsiniz...