UhdeTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scriptin adı nedir ? Sanırım r10 da satılıyordu. Bende almayı düşünüyorum bu scriptten.

Bol Kazançlar.
icebreaker adli arkadastan aldim, itrade puanimdan ulasabilirsiniz...