Konu
DOMAIN ARSIVI acildi!
17-01-2010, 18:18:37
#9
Zwolle
UhdeTurk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Scriptin adı nedir ? Sanırım r10 da satılıyordu. Bende almayı düşünüyorum bu scriptten.
Bol Kazançlar.
icebreaker adli arkadastan aldim, itrade puanimdan ulasabilirsiniz...