Konu
DOMAIN ARSIVI acildi!
17-01-2010, 18:09:45
#8
YGZ
Platin Üye | R10 17.YIL
Scriptin adı nedir ? Sanırım r10 da satılıyordu. Bende almayı düşünüyorum bu scriptten.
Bol Kazançlar.