demissiniz ben bende o yuzden boyle yazdım...
işte ne bileyim bunu yazmasaydım keşke mecazi anlamda yazdım şuan harbi içim rahat değil dolandırmak çok ağır bir şey benim şahsıma..
+ ben bu forumda dolandırıldım script yapacağız diye..200 ytl gitti. o adam buraya yazdımı bu adamı dolandırayım diye allah aşkınıza biraz anlayın yazdıklarımı..
parayı yolluyacağını bilseydim sedo tarzı aracı sitelerde iş yapalım derdim 2 taraf içinde..