Domaini gönder dostum. Ha şöyle bişey olursa bilemem. x kişinin adından mail gönderilmiştir. sana 500 doları yollar sonrada dispute eder. Domain gider. Ama kim neden uğraşsın bu kadar? Hele yabancı birisi..