• 29-12-2009, 14:02:57
    #28
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar çıldırmayın yardım edin alfabilbilişim den almıştım domani fakat nasıl transfer edliyor bilmiyorum bende dispude yemek istemem.
    alfabilişim nerde yaw bari o yardım etse?


    birde şunu söyliyeyim aramızda baya gladio varmış ben şakasına yazdım bazı yarım akıllılar gerçek sanıyor dolandırmak isteyen adam buraya yazarmı bunu yazayımm dedim kimi dolandırmışım bir yahudi kaldı onu dolandıracağım..

    ben esnaf değilim bu ismi mail sitesi için aldım teklif beklemiyordum geldi burda benim suçum ne?

    aoron ÅŸaron
  • 29-12-2009, 14:11:00
    #29
    bladexxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar çıldırmayın yardım edin alfabilbilişim den almıştım domani fakat nasıl transfer edliyor bilmiyorum bende dispude yemek istemem.
    alfabilişim nerde yaw bari o yardım etse?


    birde şunu söyliyeyim aramızda baya yahudi varmış ben şakasına yazdım bazı yarım akıllılar gerçek sanıyor dolandırmak isteyen adam buraya yazarmı bunu yazayımm dedim kimi dolandırmışım bir yahudi kaldı onu dolandıracağım..

    aoron ÅŸaron
    Bir Yahudiyi dolandırmamanı istemek Yahudilik mi ? Müslüman olunca dolandırma yahudi olunca dolandır mı yazıyor Kuran-ı Kerim'de yada Hadislerde ..??

    Bir Yahudi Hz.Mevlana'ya saygısını eğilerek gösterir.. Hz.Mevlana ondan daha fazla eğilerek cevap verir.. Sorarlar "Bir yahudi karşısında o kadar eğilmen doğru mudur?" Hz.Mevlana der ki; "Saygıda bir yahudiden daha mı aşağıda kalayım..?"

    Satayım mı satmayım mı.. dolandırayım mı dolandırmayım mı..? yok parasını geri mi göndereyim? yok servet önümden geçip gidiyor.. bunları maalesef kendisine müslümanım diyen biri yazdı...
  • 29-12-2009, 15:41:16
    #30
    bladexxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar çıldırmayın yardım edin alfabilbilişim den almıştım domani fakat nasıl transfer edliyor bilmiyorum bende dispude yemek istemem.
    alfabilişim nerde yaw bari o yardım etse?


    birde şunu söyliyeyim aramızda baya gladio varmış ben şakasına yazdım bazı yarım akıllılar gerçek sanıyor dolandırmak isteyen adam buraya yazarmı bunu yazayımm dedim kimi dolandırmışım bir yahudi kaldı onu dolandıracağım..

    ben esnaf değilim bu ismi mail sitesi için aldım teklif beklemiyordum geldi burda benim suçum ne?

    aoron ÅŸaron
    Açgözlülük yapmayacaksın o zaman. Hem paraya ihtiyacım var diyorsun hemde neler yazıyorsun. Madem paraya ihtiyacın var gelen teklife anlaştıysan domaini satıp adam gibi ticaretini yapıcaksın.
  • 29-12-2009, 16:26:57
    #31
    Dostum bikere pazarlık yapamamışsın bariz yemiş seni adam.


    Ama parayı almışsın domaini vermessen parayı değilde kişilğini kaybedersin.Vericeksin artık başta ypaıcaktın pazarlığını.

    Ama biraz araştır domain değerini gör vaz parada lazım değilse okadar çok vaz geçtim de geri yolla.KOlay kolay çünkü böle domainin tüm uzantıları toplanmaz...
  • 29-12-2009, 18:29:57
    #32
    baris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bikere pazarlık yapamamışsın bariz yemiş seni adam.


    Ama parayı almışsın domaini vermessen parayı değilde kişilğini kaybedersin.Vericeksin artık başta ypaıcaktın pazarlığını.

    Ama biraz araştır domain değerini gör vaz parada lazım değilse okadar çok vaz geçtim de geri yolla.KOlay kolay çünkü böle domainin tüm uzantıları toplanmaz...
    niye geri yollasın arkadaş? Satmış bir kere verecek domaini. Bu arada Aaron buradakilere benzemez, benden söylemesi.
  • 29-12-2009, 18:46:53
    #33
    Üyeliği durduruldu
    mukanfixor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye geri yollasın arkadaş? Satmış bir kere verecek domaini. Bu arada Aaron buradakilere benzemez, benden söylemesi.
    kime benziyormuş ne bu adam mafyamı adam gibi 5 bin dolar versin ozaman o kadar parası varsa 500 doları ben nasıl olsa doğrudan paypala yollamaz diye yazdım yollamış bende beklemiyordum zaten bu domain bana lazım iş yapıyorum parayı geri yolluyacağım..
  • 29-12-2009, 18:57:26
    #34
    - dolandırıcılığın şakası dahi hoş değil.
  • 29-12-2009, 19:02:55
    #35
    bladexxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kime benziyormuş ne bu adam mafyamı adam gibi 5 bin dolar versin ozaman o kadar parası varsa 500 doları ben nasıl olsa doğrudan paypala yollamaz diye yazdım yollamış bende beklemiyordum zaten bu domain bana lazım iş yapıyorum parayı geri yolluyacağım..
    parayı geri yolla o zaman.

    Senin yaptığın KÖR ÖLÜR BADEM GÖZLÜ OLUR.

    Ayıp.

    Umarım hakkettiğin cezayı adli yollardan bu Aaron sana verir.

    Devam et. Hindistanlı,Çinli webmasterlar gibi *********** pozunda takılmaya. Türk webmasterlerin adını kirletmeye.

    Yaptığın hiç etik değil. Bugün bu yabancıya yaparsın yarın R10da bize yaparsın.
  • 29-12-2009, 19:06:12
    #36
    Negatif ŞErefsiz Dolandıcı Adi insan
    Alıcı AVON (236) 22-11-2009
    Pozitif Paypal Alındı - Anında Gönderim
    Negatif anlaşmaya uyulmadı ve hitler iframe
    Alıcı fazofa (1)
    ***

    Burda bile ne halt olduğun belli ve hala r10da barınıyorsun.