Dostum bikere pazarlık yapamamışsın bariz yemiş seni adam.
Ama parayı almışsın domaini vermessen parayı değilde kişilğini kaybedersin.Vericeksin artık başta ypaıcaktın pazarlığını.
Ama biraz araştır domain değerini gör vaz parada lazım değilse okadar çok vaz geçtim de geri yolla.KOlay kolay çünkü böle domainin tüm uzantıları toplanmaz...