webalem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Moniker domain taşıma.
22
●1.633
- 08-12-2009, 20:06:50
- 08-12-2009, 20:08:04Bu domain için transfer konusunda konuşmuştuk. Ve anlatmıştım size. Domain nereye gitti?webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2009, 20:09:16Üyeliği durdurulduyok hocam gönderdiğim kişinin ama domain panelinde yokaxikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mail adresine onay falanmı geliyor onumu onaylaması gerekiyor acaba
- 08-12-2009, 20:15:18ekle profilden msn adresimi.. Kurcalayalım birazwebalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2009, 20:24:12İyi de şuan domain, gönderdiğiniz kişide görünüyor zaten whois'ten baktım...webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen gönderdiğiniz kişi, daha önce bir domaini seçmiştir kendi hesabında.
Monikerde hep bu problem yaşanıyor... My domains'e girip, DOMAIN FILTER: ON ise OFF Yapsın. - 08-12-2009, 20:34:18ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/domain/515250-dom...n-yoklama.html
Bu kitapta, bunun gibi belki de yüze yakın konu olacak.


