• 08-12-2009, 19:58:07
    #10
    İç transfer mi? Dış transfer mi? Yaşadığın sorun hangi seçenek de meydana geldi? Bir domain ne idi?

    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monikerde taşıma olayında bir tane domaini feda ettim

    aynen bu işlemleri yaptım ama domain karşı tarafa gitmiyor whois bilgileri karşı tarafta gözüküyorda panelde bir türlü aktif olmuyor domain.İrtibata geçtim bir sürü mail attılar hiçbişeyde anlamadım

    yarım yamalak ingilizceyle anlatmaya çalıştım anlatamadım heralde sorunu

    http://img521.imageshack.us/img521/4980/68426846.png

    http://img138.imageshack.us/img138/9977/90243086.png

    http://img264.imageshack.us/img264/3040/88984221.png

    http://img248.imageshack.us/img248/9753/33883260.png
  • 08-12-2009, 20:04:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    iç transferde oldu hocam domain pogaca.net gitti canım domain
  • 08-12-2009, 20:06:50
    #12
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iç transferde oldu hocam domain pogaca.net gitti canım domain
    http://who.is/whois/pogaca.net/

    bilgiler senin mi?
  • 08-12-2009, 20:08:04
    #13
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iç transferde oldu hocam domain pogaca.net gitti canım domain
    Bu domain için transfer konusunda konuşmuştuk. Ve anlatmıştım size. Domain nereye gitti?
  • 08-12-2009, 20:09:16
    #14
    Üyeliği durduruldu
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://who.is/whois/pogaca.net/

    bilgiler senin mi?
    yok hocam gönderdiğim kişinin ama domain panelinde yok mail adresine onay falanmı geliyor onumu onaylaması gerekiyor acaba
  • 08-12-2009, 20:15:18
    #15
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam gönderdiğim kişinin ama domain panelinde yok mail adresine onay falanmı geliyor onumu onaylaması gerekiyor acaba
    ekle profilden msn adresimi.. Kurcalayalım biraz
  • 08-12-2009, 20:24:12
    #16
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam gönderdiğim kişinin ama domain panelinde yok mail adresine onay falanmı geliyor onumu onaylaması gerekiyor acaba
    İyi de şuan domain, gönderdiğiniz kişide görünüyor zaten whois'ten baktım...

    Muhtemelen gönderdiğiniz kişi, daha önce bir domaini seçmiştir kendi hesabında.

    Monikerde hep bu problem yaşanıyor... My domains'e girip, DOMAIN FILTER: ON ise OFF Yapsın.
  • 08-12-2009, 20:32:37
    #17
    axi yapacaktı gerçi ama, şu moniker iç transferi birisi resimli anlatan bir başlık açsa.. konu sabitlense ne hoş olur

    axi yapacaktı bu akşam bakalım..
  • 08-12-2009, 20:34:18
    #18
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    axi yapacaktı gerçi ama, şu moniker iç transferi birisi resimli anlatan bir başlık açsa.. konu sabitlense ne hoş olur

    axi yapacaktı bu akşam bakalım..

    https://www.r10.net/domain/515250-dom...n-yoklama.html

    Bu kitapta, bunun gibi belki de yüze yakın konu olacak.