Konu
Moniker domain taşıma.
08-12-2009, 19:58:07
#10
Doğan
İç transfer mi? Dış transfer mi? Yaşadığın sorun hangi seçenek de meydana geldi? Bir domain ne idi?
webalem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
monikerde taşıma olayında bir tane domaini feda ettim
aynen bu işlemleri yaptım ama domain karşı tarafa gitmiyor whois bilgileri karşı tarafta gözüküyorda panelde bir türlü aktif olmuyor domain.İrtibata geçtim bir sürü mail attılar hiçbişeyde anlamadım
yarım yamalak ingilizceyle anlatmaya çalıştım anlatamadım heralde sorunu
http://img521.imageshack.us/img521/4980/68426846.png
http://img138.imageshack.us/img138/9977/90243086.png
http://img264.imageshack.us/img264/3040/88984221.png
http://img248.imageshack.us/img248/9753/33883260.png