Konu
Moniker domain taşıma.
08-12-2009, 20:32:37
#17
ayqan
axi yapacaktı gerçi ama, şu moniker iç transferi birisi resimli anlatan bir başlık açsa.. konu sabitlense ne hoş olur
axi yapacaktı bu akşam bakalım..