• 12-10-2009, 14:25:11
    #28
    5 trilyonluk bir yalı vardır, ederi 5 trilyondur ama 7 trilyon ister sahibi. eğer sahibi kaliteliyse 7 trilyon verilip alınır fakat eğer sahibi dolandırıcıysa 1trilyon verip bile alınmaz.
  • 12-10-2009, 14:28:13
    #29
    AfMeSu bence sadece meraktan soruyor
  • 12-10-2009, 14:28:26
    #30
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet cidden çok ilginç bir durum... 55 TL beni dolandıran birinin 200.000 TL lik domainlerle ne işi olur..? Bütün açtığın konulara bu cevabı yazacağım... Ama emin ol kendim için değil... Ben zaten o parayı bağışladım sana.. Sadece benden sonrakiler dikkat etsin diye...

    https://www.r10.net/sikayetim-var/426...rim-olsun.html

    200.000 TL verse ödeyemez kul hakkını. Yazık.
  • 12-10-2009, 14:28:40
    #31
    isteyen istermis satilirsa su an aktif satislardan bazilari

    yojo.net 1.600.000 $
    refa.net 230.000 $
    nopa.net 162.000 $
    capu.net 123.000 $
    popa.net 42.600 $
    byte.net 39.000 $

    gibi....


    ancak teklif alan (acik arttirmalarda) (kesain satilacaklar)
    rufy.net - 5000 $
    deno.net - 4400 $



    yukaridaki rakamlara baktigimda .net uzantisinin o rakamlara satilmasinin zor oldugunu dusunuyorum..
  • 12-10-2009, 14:29:30
    #32
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet cidden çok ilginç bir durum... 55 TL beni dolandıran birinin 200.000 TL lik domainlerle ne işi olur..? Bütün açtığın konulara bu cevabı yazacağım... Ama emin ol kendim için değil... Ben zaten o parayı bağışladım sana.. Sadece benden sonrakiler dikkat etsin diye...

    https://www.r10.net/sikayetim-var/426...rim-olsun.html
    Bende o mu değil mi diye yine tereddüte düştüm.. Zafer banın yine mi kaldırıldı senin? Bu adamın değil 200bin TL'lik, backorderla domain aldırdıktan sonra borcunu ödeyecek haysiyeti yok.
  • 12-10-2009, 14:31:18
    #33
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende o mu değil mi diye yine tereddüte düştüm.. Zafer banın yine mi kaldırıldı senin? Bu adamın değil 200bin TL'lik, backorderla domain aldırdıktan sonra borcunu ödeyecek haysiyeti yok.
    Meşhur zafer mi bu? Valla adama helal olsun r10 üyeliklerinin yarısı bu adama ait
  • 12-10-2009, 14:37:11
    #34
    mavi.net istedigi yerde acik arttirmaya gitsin o domaine kimsenin $2000.- dan fazla verecegine inanmiyorum.Blue.com bile su an $200.000.- etmiyor.Hani cok iyi isleyen bir websitesi olsa istenilen paranin en fazla %10 si anca eder.
  • 12-10-2009, 14:38:35
    #35
    Üyeliği durduruldu
    eder etmez o konuda bişey demeyecem ancak;
    bazı kelimelerin sonuna gelen .NET .COM'dan daha çok yakışıyor.
    güzel örneklerinden biri "kariyer.net" "kariyer.com" ise yenibiriş.com'a ait.
  • 12-10-2009, 15:08:04
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet banlanmış Dmx
    benim görüşümde o kadar etmeyeceği ancak şöylede bir durum varki etsede etmesede domain satıcısı fiyatı belirler satarmı satamazmı o vereceği makul fiyata göre belirlenir tabi

    ben r4.net i 6k ya alıp 3kya satmıştım mesela