Evet cidden çok ilginç bir durum... 55 TL beni dolandıran birinin 200.000 TL lik domainlerle ne işi olur..? Bütün açtığın konulara bu cevabı yazacağım... Ama emin ol kendim için değil... Ben zaten o parayı bağışladım sana.. Sadece benden sonrakiler dikkat etsin diye...
https://www.r10.net/sikayetim-var/426...rim-olsun.html
Bende o mu değil mi diye yine tereddüte düştüm.. Zafer banın yine mi kaldırıldı senin? Bu adamın değil 200bin TL'lik, backorderla domain aldırdıktan sonra borcunu ödeyecek haysiyeti yok.