• 12-10-2009, 12:52:12
    #19
    Her domain sahibinin gözünde paha biçilemez bu ona bir örnek teşkil ediyor Biraz fazla olmuş benim gözümde 20-30bin arası eder.
  • 12-10-2009, 13:00:06
    #20
    hayatta etmez diye düşünüyorum..
  • 12-10-2009, 13:45:11
    #21
    max 5000 TL onuda veren çıkarsa tabi millet keriz değil 200.000 'e domain alacağına gider 2 tane ev alır kiraya verir aylık 1000 TL getirir
  • 12-10-2009, 13:57:15
    #22
    Üyeliği durduruldu
    10k civarında en kabadayısı 40k olsun 200k şaçmalık bu domain için
  • 12-10-2009, 14:07:45
    #23
    Dmx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 bin etmez hocam ya bilgisayar.net daha iyi mavi.net'den ve bilgisayar.net 25 milyara satılıyor şuanda 11,500 $ bilgisayar.net

    kısa ve öz olduğu için ben o fiyat eder dedim. bilgisayar.net ile kıyaslama yapamasınız çünkü 2 sinin arasında bir bağlantı yok.

    3 harf anlamsız kelimelere dünya para istiyorlar onlara göre kıyaslama yapın ozman
  • 12-10-2009, 14:11:28
    #24
    Dmx
    Üyeliği durduruldu
    AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısa ve öz olduğu için ben o fiyat eder dedim. bilgisayar.net ile kıyaslama yapamasınız çünkü 2 sinin arasında bir bağlantı yok.
    3 harf anlamsız kelimelere dünya para istiyorlar onlara göre kıyaslama yapın ozman


    hocam ben anlama bakarım mavi tabiki güzel ama parası o kadar etmez mavi.net e o kadar veren olursa xx.com u alırım 200 bin dolara bundan iyi
  • 12-10-2009, 14:15:24
    #25
    Ben 50 tl den fazla vermem
    çok daha güzel domainler bulunabilir.
  • 12-10-2009, 14:16:30
    #26
    Üyeliği durduruldu
    gayet ilginç bir durum. bir fiyat veriliyor ve mavi.net için 200.000 verildi (deniyor).
    hayır hayır.
    sedo da geçen ay.com diye bir domain vardı. bütün paramı vereceksem buna veririm. mavi net jeneriktir fakat projeye uygun olmadığı için şu durumda en fazlasından 10.000 eder.

    200.000 ler lafta eder. iş paraya gelince, ancak bir firma talep edebilecektir. o firma da 200.000 vereceğine size bir telif-tescil-marka mahkemesi açar. elinizden domaini alır. Zaten sakın düşünmeyin yabancı bir firmadan 200.000 e birinin sizden domain alacağını.

    geçen erbain nicki arkadaşda py.com diye bir domain olduğunu görmüştüm. daha yakınlarda öyle ahım şahım bir domain yok gibi.
  • 12-10-2009, 14:21:48
    #27
    Evet cidden çok ilginç bir durum... 55 TL beni dolandıran birinin 200.000 TL lik domainlerle ne işi olur..? Bütün açtığın konulara bu cevabı yazacağım... Ama emin ol kendim için değil... Ben zaten o parayı bağışladım sana.. Sadece benden sonrakiler dikkat etsin diye...

    https://www.r10.net/sikayetim-var/426...rim-olsun.html