• 14-02-2026, 01:11:12
    #1
    Şirket mailleri natroda ve yetersiz geliyor. Webtasarimcimiz google a tasiyalim diyor aylikmail basi 140 tl ödeme yapilacak mış 4 tane mail adresimiz var ayda nerdeyse 600 tl normal mi bu
  • 14-02-2026, 01:14:04
    #2
    web tasarımcınızın çalıştığı hosting şirketinin e posta hesapları sağlam ise spama düşmeden mail alınıp gönderilebilir . gerek yok mail sunucusuna ya da 600 tl para vermeye aylık
  • 14-02-2026, 01:15:50
    #3
    google fiyatları bu şekilde ve Türkiye için bu fşyatlar indirimli normalde yurt dışında aylık 5-6 euro filan. dilersen 2500 tlye 4 mail yıllık yardımcı olabilirim.
  • 14-02-2026, 01:17:41
    #4
    Google de ni 2500 tl olacak